A+ Wallet မိတ်ဖက်ကိုယ်စားလှယ်များအဖြစ်လျောက်ထားလိုပါက မိမိ၏ဖုန်းနံပါတ်၊ ဆိုင်နာမည် ၊ ဆိုင်လိပ်စာအပြည့်အစုံ (မြို့နယ် ၊ တိုင်းအတိ အကျ)ဖြင့်လျောက်ထားနိုင်ပြီး A+ Team မှလူကြီးမင်း၏အချက်အလက်များအား စစ်ဆေးပြီးပြန်လည်ဆက်သွယ်မည်ဖြစ်သည်။
ငွေလွှဲရန်အတွက် အနီးဆုံး A+ အေးဂျင့်ဆိုင်သို့ သွားရောက်ပြီး သင့်ဖုန်းနံပါတ်၊ အမည်၊ မှတ်ပုံတင် နှင့် ငွေလက်ခံသူ၏ ဖုန်းနံပါတ်ကိုပေးပါ။ အလိုအလျောက်ထုတ်ပေးသော ငွေသားကုဒ်ကို SMS မှတစ်ဆင့် သင့်ထံ ပေးပို့မည်ဖြစ်ပြီး ငွေလက်ခံသူကိုသာ ငွေသားကုဒ်ကို ပေးပို့ရန်လိုအပ်ပါသည်။
A+ ဆိုင်းဘုတ်နှင့် အမှတ်အသားများကို A+ အေးဂျင့်ဆိုင်တိုင်းတွင် တပ်ဆင်ထားပါသည်။
ငွေလက်ခံသူသည် လက်ခံရရှိထားသော SMS နှင့် မှတ်ပုံတင်နံပါတ်ကို ပြသပြီး Cash Code ပြောပြခြင်းဖြင့် A+ အေးဂျင့်ဆိုင်များတွင် ငွေလက်ခံရရှိနိုင်ပါသည်။ ငွေလက်ခံသူမှလွဲ၍ လျှို့ဝှက်ကုဒ်ကို မည်သူနှင့်မျှ မမျှဝေရန် အရေးကြီးပါသည်။
ငွေသားကုဒ်ကို A+ Wallet မှတဆင့် သို့မဟုတ် A+ ကိုယ်စားလှယ်ဆိုင်မှ A+ Wallet မရှိသော ငွေလက်ခံသူထံသို့ ငွေလွှဲသောအခါတွင် ငွေသားကုဒ်ကို အသုံးပြုသည်။ ဤငွေသားကုဒ်သည် အလိုအလျောက် ထုတ်ပေးသည့် နံပါတ်ဖြစ်ပြီး ဂဏန်း ၈ လုံးပါရှိသည်။
ငွေလက်ခံသူထံ ငွေလွှဲပြီးနောက် ငွေသားကုဒ်ကို မတော်တဆ ဖျက်မိပါက၊ သင့်မိုဘိုင်းနံပါတ်သို့ Cash Code အသစ်ပါ၀င်သည့် SMS ကို ထပ်မံတောင်းဆိုရန် A+ Agent Call Center 09770709888 သို့ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။ ဤအကူအညီကို ငွေလွှဲသူ သို့မဟုတ် ငွေလွှဲသည့် A+ အေးဂျင့်ဆိုင်မှသာ တောင်းဆိုနိုင်ကြောင်း ကျေးဇူးပြု၍ သတိပြုပါ။
Merchant Call Center Phone : 09770709888 သို့ ရုံးချိန်အတွင်း ဆက်သွယ်၊ စုံစမ်း၊ မေးမြန်း နိုင်ပါသည်။